Torsdag

Ja vad har hänt idag?.. jo jag o bror var o fixade en ny servicenyckel till lägenheten eftersom jag lyckades slarva bort den o orkar inte med mamis skällande sen hah, så ja fixade en ny fort som attan.. kostade typ 300;- men wtf hellre det än utskällning!
Efter det hängde morsan med mig o förröstade inför valet, jag är inte ett dugg intresserad men det gäller ju mig o resten av befolkningen så klart man inte bara skiter i det sådär..
Men iaf efter det åkte vi alla o handla lite smått o gott.. elr mkt smått o gått såklart! sedan bar det av hemåt o käkade o nu är jag o bror hemma själv.
David är galen över att det är elitseriepremiär haha.. o hörde nyss att det blev 1-0 till Modo! jag är inte så insatt men Brynäs suger ju apanal, o leksand är mitt lag in i hjärtat alltså!

Well.. det blir IDOL o tv ikväll iaf vad jag vet nu.. kändes som ett riktigt kasst inlägg det här, men det är iaf ngt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0