theday

Skolan gick väl hyfsat snabbt idag tkr jag.. börjat med medeltiden (yey) nu på svenskan, känns väl sådär.. men man kanske har lite erfarenhet kvar sen högstadiet minsann, visar sig! Ikväll händer i stort sett ingenting, sitter just nu och kollar på Ullared o nöter på dotan, ungefär som det brukar se ut en måndagskväll. Känner mig lite småtrött också, skulle vara hemskt bra om jag försökte somna lite tidigare om nätterna, men jag vetinte vilken metod man lär dra till med då.. ja mena jag går ju inte självmant till sängen o lägger mig även om jag inte sovit på 45 timmar.. nejnej här slösar man inte tid!

Haha nu kmr dom där dårkärringarna på Ullared, lär kolla... hörs!




Update
Slänger in lite bilder sedan gårdagen från "vem kan slå filip och fredrik" senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0