Life

Damn.. den här bloggen asså.. känner mig på ngt vis tvingad till att skriva också.. haha? Men ska skärpa mig! (som ja sagt i var 3dje inlägg elr ngt sånt..) Aja helgen har vart kanon! I fredags vare ferre i Gävle med Madde o hennes vänner, sedan drog vi alla till Heartbreak.. Jävligt lyckad kväll, men vissa delar kan vi räkna bort.. I lördags kom pöjken min hit också, å åkte hem idag. Blev lite småferre här hemma med han o bror, å vem deckade först..? Tog nog hem de priset jag haha fyfan vad kul!

Men men drar förmodligen in till sthlm i helgen o träffar sebbes familj o bara umgås.. :) öm.. lite kort o dagen, död idag eftersom jag inte sovit ngt på typ 5 dar känns det som, å då kunde ja lika gärna va hemma å skippa svenskan.. annars ikväll har jag sprungit med bror min också, måste komma igång med tränandet igen tkr jag, sist ja rörde mig va väl sisodär 4 år sen? haha.. men de gick bra, vi har bestämt att vi ska ut o springa i veckorna då vi kan!

Lyckas alltid skriva hur lång text som helst o ingen orkar läsa.. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0