I wanna boom bang bang with your body yo!

Näe jag blir ju inte alls sugen att färga mitt hår brunt o skaffa lugg när jag ser den här bilden, inte alls, inte alls.. Hur mkt som helst faktiskt.. Men ja håller på å funderar mellan det där, för ja har kämpa som en dåre att få mitt blonda hår som jag har nu å slitit sönder det totalt, men ändå vill jag göra ngn förändring med det, o det gör det mkt svårare när man vet att man kan båda ha blondt eller brunt för man passar i det, så då blire mkt svårare som sagt, men jag ska ta en funderare på det där..

Somnade runt 12 igår kanske? alltid sjukt trött om kvällarna, visserligen är väl det bra med tanke på skolan o sådär.. Idag är jag ledig i alla fall. Kommer tillbringa tiden framför dator o tv som det ser ut nu. Ikväll får vi se vad som händer. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0