damn

Har märkt typ att om man använder sig utav google chrome så ser man min gamla header, o om man använder sig utav vanliga internet explorer ser man den nya.. vafan liksom? Aja får hoppas att de flesta använder sig utav explorer då haha!
Idag ska jag ta det lugnt, eller jag, brorsan o tjejen hans ska väl dricka här hemma o sådär, men det blir inte mkt mer än så. Egentligen skulle jag på ferre vid lottagården o fira in rebecka o beatrices 18-års dagar men ska upp tidigt till sthlm imon m Empa så känner inte för ngn baksmälla där precis.. Men men sånt är livet.

Nu ska jag lyssna på musik o svepa cola. xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

NICE BLOGG!



En modeblogg för killar! Kommentera o följ blogg skulle vara snällt & Uppskattat! =)



www.stylebyz.blogg.se

2010-09-11 @ 18:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0