word..

Jadu.. inte går det bra att sova heller, lika så segt gåre m bloggen min.. näe men vafan, i helgen spenderade ja mina dar m pojken nere i sthlm, hade det underbart trevligt som alltid, kom hem för ungefär 6-7 timmar sedan o har inte lagt mig än.. tänkte att ja ska klara dagen iaf, skola o allt som haver.. men det funkar det med, lite flummigare än vanliga dagar brukar man bli då o det är bara kul! 

Idag händer inte så mkt annars, skola till typ 14.. sen på kvällen blire förmodligen bowling m david o jossan, ska bli riktigt skoj..kmr knappt ihåg när jag spelade bowling senast.. måste vart när ja o empa hängde med skolan till sälen för ngt år sen o skippade totalt skidåkningen o drog till bowlinghallen istället, haha.. det var kul! men iaf, det är väl min dag.. Vi får se om det händer nå annat skoj också.. nu måste ja dricka lite cola o sen ska ja ta tåget till skolan. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0