wierd

Hallå där, jag tror jag håller på o dör elr ngt.. Ja har ont i magen, ont i revbenen och ont fan överallt.. stunden är kommen, RIP. Näe ska inte skoja om sånt där, men de bah kom plötsligt, vetinte om ja ska sitta elr ligga, panik typ. Hoppas det går över snart, annars måste jag nog gå å lägga mig så det förhoppningsvis e borta när man vaknar imorgon...

Annars idag, skolan gick fort, hade lite läsning inför nationella provet som kommer senare i november, sedan gick jag o Empa på stan en sväng, tog en liten fika sen gick jag med henne till läkarn o hon tog sin spruta mot livmodercancer (som jag också egentligen borde ta, men somvanligt skjuter ja upp saker o allt blir försent).. jaja efter det tog jag bussen hem och nu sitter man framför dator o tv... kollat klart på paradise för ett tag sedan o nu väntar jag på bartenderskolan som börjar 22.. hoppas min kropp tillåter det, är dessutom fruktansvärt trött... men är ledig imorgon som tur var och kan sova länge :)

Lång text nu känner jag, ska lyssna på musik o läsa lite bloggar. hadet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0