This Afternoon

Hej hej hemskt mkt hej.. ja har slarvat, inte uppdaterat osv.. men nångång kanske jag får upp stimmet o blir professionell bloggare ;). . NOT!
Men iaf.. senare åker jag till Empa för att spendera lite nätter där medan hennes föräldrar är borta på resa o firar typ att dom vart gifta i flera flera flera flera år, coolt!
Kan ju garantera att det blir en hel del sjungning o tv-tittande, sedan måste vi även fokusera på projektet. Damn resan är ju bokad också till L.A! den 28 februari drar jag o Empa till USA i hela 2 veckor, det kan jag kalla upplevelse! Sedan är kryssningen m klassen bokad också. Den blir av den 3 november, typ en månad kvar bara, ska bli underbart kul!

Ska fortsätta lyssna på Nickelback o klunka Energy nu, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0