onsdag

Hallå där!.. läget?.. med mig är det kanon! Börjar skolan kl 13 idag och ska småredovisa lite för lärarna om hur vi ligger till med vårt projekt, ska väl gå rätt fort så slutar vi sen.. Jag o empa drar väl in till ÖB elr nå sen å inhandlar lite småsaker till kvällen, hon ska köpa hårfärg iaf, sen lite energydricker på det så blir den här kvällen räddad också haha..
Torsdag o fredag är man ledig, elr säg ngn dag man inte känner att man är ledig. Om man går på TBS så vet man definitivt vad ledighet innebär, vi är ju fan ledig jämt känns det som.. nu ljuger jag men iaf, hur grymt som helst!

Sitter förtillfället o väntar på att gåsen ska gå upp också, har vart vaken i många timmar nu, men snart så går väl hon upp med, blir lite frulle o sen sticka in till skolan..

Fan måste ju hämta min upphittade plånka hos polisen också, får inte glömma det.. måste hämta ut den idag elr imon, dom börjar väl snart fundera om jag inte vill ha den nå mer elr så.. haha.. Nej men vafan, nu blir det musik ett tag, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0