I gave up coffee and cigarettes

Godmorgon!
Ligger här med datorn i knät o lyssnar på musik o kollar lite smått på The Voice, Olle från Idol är ju med så det går ju bara inte att missa.. Empa ligger uppe o sover än, egentligen vaknade jag runt 4 men har inte direkt kunnat somna om, både hon o jag somnade ju astidigt igår så det förklarar ju saken..
Måste hämta mer cola känner jag också, oftast består mina frukostar utav ingenting elr typ ett glas cola, hälsosam, In my ass.. men får oftast inte i mig ngt annat ändåså.. Idag åker jag iaf hem till mitt hus, har spenderat ett antal nätter här nu men nu ska man bära sig av hemåt, mysa med katten lite haha..
Som sagt vi är lediga nu, o det känns grymt! ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0