snow

Nä men hallå där! Kanske ska börja uppdatera mer m text än bara bilder också.. men har liksom inte tänkt att bloggen existerar typ.. Jag har ändrat mina sovvanor kan jag berätta, annars var jag vaken hela nätter o sov typ 1 timme innan skolan.. men nu har ja lyckas ändra, men inte direkt till ngt bra elr jag vetinte, för nu somnar ja runt 8-9 på kvällarna o vaknar runt 5 o är aspigg, alltså börjar min dag där.. jag vill liksom ha ett mellanläge där haha, gud så intressant va? näe men får väl leva med mina wierdo tider..

Idag ska jag in till Gävle på eftermiddan o möta upp Empa på coffeehouse där Anni ska komma från GD o intervjua oss ang. vårt projekt som vi arbetar med, o sen kommer det in i tidningen, så det känns helt coolt faktiskt! Efter det ska jag väl dra mig hemåt, tagga lite paradise, Berg o välkommen åter o alla jäla program som går på onsdagar haha!

B-friend jobbar hela fucking veckan så kmr inte kunna träffa han heller förnst nästa vecka typ, känns sådär faktikst.. får se vad helgen bjuder på för roligheter!
Nu ska jag chilla framför tvn, xoxo



Btw.. ja hatar snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0