saturday

Hängde m morsan in till valbo idag för att kolla på en ny vinterjacka.. Den som jag beställde från stadium va ju såklart för liten.. Tog 38 iställe för 36 som jag vanligtvis brukar ha på saker o ting men då visade det sig att den satt aswierd, måste ha väldigt konstiga storlekar dom där.. Men ah.. vi hittade ingen spec som jag ville ha, så vi ska fortsätta leta i veckan.. Däremot köpte ja ett par nya byxor, svarta eftersom mina andra är sönder(?) helt jäla utslitna haha..

Sen en till sak, waka waka mina kängor kom idag å dom sitter som smäck! Fyfan vad fina dom är, kmr använda dom flitigt nu Höst/vinter :).. Nu väntar ja bah på lite jeans som ska komma snart..

Ikväll har jag faktiskt inga planer, blir hemma med brorsan o jossan typ.. får checka filmer o va onyttig.. Men det funkar det med.. Imon elr i veckan kmr min o empas intervju in i GD också som vi hade om vårt projekt, så himla coolt, nu ska det uppmärksammas här haha!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0