Random shiet

Namn? Sophie Gabriella Bergqvist
Född? 26.06.1992
Längd? 1,65
Skostorlek? 36/37 
Piercingar? Öronen
Tatueringar? Nope, men snart så!
Bor? Sandviken


Utbildning?
Går mitt sista år på thoren business school, m inriktning handel..
Jobb? Va dedär ett skämt elr..
Drömyrke? Okej om jag verkligen ska drömma då.. Artist/skådespelare, Redaktör för en nöjes/mode tidning.
Plats du vill resa till? USA (som jag kmr i februari), Miami typ..
Favoritdrink? Strawberry Daiquiri, Sex on the beach..
Favoritmat? Donken, Kinamat, Nachotallrik..
Favoritfilm? The Runaways


Läser just nu?
VR, Facebookstatus, bloggar
Läser helst? VR o Facebookstatus, bloggar
Tittar helst på? Hellcats, Gossip, Paradise Hotel, Idol, Rebecca|Fiona osv.. 
Lyssnar på? Rock, pop, rap.. Med ett enklare ord, Allt.


Mest överskattade affär?
GinaT
Det dyraste jag köpt? Det måste ju va nån resa då..
Senaste fyndet? Världens bästa skor för bara 500!
Lyxartikel? Hm.. Den får ja klura på..
Värsta plagget? Foppatoffla
Favoritaccessoar? Ringar, stora halsband

Motionerar du?
Haha.......................
Vilket schampo använder du? Syoss
Vilken parfym använder du? Vanille Noire
Vad är du rädd för? Mörker, spöken, alla kryp o att förlora ngn..
Vad finner du charmigt? Självförtroende, smilet, humor!


Beskriv dig själv med 3 ord?
Humorrik, Galen, Cool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0