21.11.10

O somvanligt prioriteras min blogg sist i min lilla värld... Nädå men jag skriver när jag kan o känner för det helt enkelt.
I helgen har ja umgåtts m bror min o daniel. Fotboll, Poker, youtube o skratt har denna helg bjudit på! Helt schysst faktiskt. Imorgon är jag ledig, likaså på tisdag.. Justja på tisdag är det dags för operaton också.. suck! Kan ju inte säga att ja är taggad.. Finns bara massa negativt m det ju...
- Får inte käka efter kl 24 natten före.. (ja äter ju jämt..)
- Lär gå upp tidigt, ska vara på sjukan kl 10.00
- Ska sövas ner..
- O sen hoppa på kryckor ett tag.. Ja har gått nog på kryckor nu!!

Men det finns ju ett gott i det också! I slutändan blir allt bra för då kan jag göra vad ja vill igen...

Ikväll kommer jag kolla på Gossip, o sen blir det väl en massa film till kl 02 inatt då ja tänkte checka in American Music Awards på kanal 9.. Fett!

Nu ska ja digga musik o ta det chill! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0