Tylö Sun



Sitter och lyssnar på en massa gamla gyllene tider låtar, får mig att tänka tillbaka på sommaren 06, 07? Ja det var bra tider det, inge bekymmer o ingenting, man levde bara. Får mig också att påminnas om att sommaren snart är här, congratz! äntligen!

Ja.. idag hade vi ju NP också, engelska. Inte mitt starkaste ämne kanske, men det kändes helt okej, haha slutar väl tragiskt ändå, näe men vad vet jag. Läsningsdelen kändes i alla fall OK, men lyssnar delen, vette sjutton asså....Aja det är gjort nu iaf. Ikväll kommer emelie förbi, känns som jag inte gjort ett piss på länge nu, så hon får göra mig sällskap för en gångs skull..Får se vad kvällen erbjuder, men ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0