Längesen



Har inte orkat blogga ett piss alltså. Räcker med att skolan tar all tid man har..Haha jag o E skulle på bio igår, men istället sov vi som två jäla gåsar från när vi kom hem i från skolan till morgonen idag. Det är sjukt, men får skylla lite på skolan som gör att vi lär sitta uppe nätterna långa o plugga..seriöst jag hinner inte med någonting..men iaf så det blev ingen bio utan vi tar det idag istället. Sex And The City 2 blir det, sen är det ju cruising här i Sandviken idag så kanske bär ut på det o träffar som chicks.

Anna åkte ur Esc igår, så jag vetinte om jag ska kolla på det. Annars hade jag suttit med mor min o kolla på det typ, men hon ska ut med brorsan sin tydligen, så vi får se helt enkelt hur det blir med allt idag.

Emelie är här som sagt, och vi sitter o nöter freestyler, ni vet rock the microphone. Eller som man sjöng förr "raka maka fon". jaja den är härlig en sån här lördags eftermiddag. Nu ska vi chilla läget o dricka cola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0