Just a girl..

Sitter o kollar på Vampire Diaries nu, efter det måste jag börja plugga.. Har egentligen ingen lust alls faktiskt, men det är bara en månad kvar innan man går ut, så nu måste man ligga högt. Mina melba skor kom idag "fashion bootsen" som de heter, jävligt snygga irl, höga som fan o jag är inte mästare på att gå i dom haha! De kostade ju en tusen lapp så...jag vetinte ja, ha kvar?, skicka tillbaka?, ha kvar?, skicka tillbaka? så går det i huvet på mig nu.. men seriöst så tror jag att de får stanna. Det är typiskt sånna skor man kan ha när man ska göra "småsaker" typ ta en drink med en vän på krogen osv.. inte direkt sånna jag kan dansa i eller gå 7 timmar på stan med. nejnej.. men dom är för fin att skicka tillbaka o de satt bananas!

Nog om mina skor nu haha, i helgen blir det mkt plugg, låter intressant va? men jag måste, skolan får gå i första hand nu.. Imorn är det biopremiär också, "The Last Song" kommer inte gå på den då tyvärr, men nästa vecka kanske? eller ngt. Oj, nu börjar VD snart så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0