It makes me wanna die

Hallå, sitter och nöter en massa O.C avsnitt, inne på andra säsongen nu. Så himla bra! Men känner att det är dags att sova snart. Har bara tagit det lugnt idag, den här jävla förkylningen tar ju kål på en, jag som trodde jag var på bättre vägar.. Men den ger sig verkligen inte.

HAHA o jag då.. käkat 4 vesuvio på 2 dar, känns fräsch? så jävla lat nu förtin så det blir köpmat om o om igen. Kalla mig tjock! Inte så himla intressant egentligen, men så äter man ju inte fan...Usch aja nästa vecka ska jag bara käka nyttigt, damn nu ska jag skärpa mig! Sitter nu för tillfället och lyssnar på en massa ballader så jag deppar ner mig snart för sjutton, mitt liv är kasst nu, ingenting händer.. skolan suger och jag är trött hela tiden. På lovet ska det bli ngt utav mig, jag ska bli en bättre person!

Men herregud vad jag babblar, typ synd om mig? tror jag är för trött för det här! xoxo


Jag o mitt ego..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0