Torsdag eftermiddag

Wiho vilket väder vi har, sitter ute varje dag nu o solar. Visst inte fatt det går så jäla bra då men iaf, typ såhär äre att eftersom vi bor i lägenhet högt upp så kommer typ solen fram kl 12 till baksidan, åsså stannar den där till typ 2, alltså 2 timmar för sen äre två träd som tar upp hela skiten så det blir skuggigt!!, ja å sen kommer den fram typ 5. ja men grattis.. så jag får sol på mig titt som tätt iaf, får försöka ta mig till stranden snart också, å ta mitt första dopp haha!

Ikväll kommer det bli jag o bror hemma. Ska ner o köpa käk till oss sen, och det blir lugnt..filmer, musik osv.. imorgon är det ju midsommarafton o det kommer bli jättekul :) det låter som det kommer bli bra väder också så många plus till det!
Nu måste jag kila, ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0