the day

Jahapp.. godmorgon då. Jag trodde jag skulle hålla mig vaken hela tin sen jag vaknade igår natt, men icke..somnade breve katten min då alla skulle upp å jobba o så vaknade jag typ nu. Det är sol ute idag haha, vafan händer? men det är kanon, men ser också ut som att det är mkt blåst o skit (somvanligt).. så jag stannar inne idag o ska STORSTÄDA rummet mitt, det är ju inte riktigt klart än med rustningen eller vad man ska säga, det är en del kvar..mami o jag ska ta tag i det nu i sommar tack o lov!

Fick ett brev hem nu också om röntgen tid ang mitt knä. Den 30 juni, 12:45. Haha det första jag tänkte då va "men vafan, då är det ju Eclipse Premiär!" men tur att det är på kvällen då, så jag hinner kolla upp det knäet före :)
Nä mina vänner, ska ta mig min energy nu o börja städandet.. får nog hålla igång i många många timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0