savetonight

Yo All! ojoj vad tiden går, nästa torsdag den här tiden är jag på klassfest ute i bomhus o har det skoj o firar in sommarlovets början, så himla taggad på den här sommarn!
Igår kom Kent hem från USA, så fick 2 par nya converse av honom o t-shirtar o massa balsam/schampoo/lotion osv.. man tackar man tackar.
Idag hade jag o Emelie vår idrotts lektion. Det var jag o emelie o 8 st tjejer från klassen som var med å lekte haha. Vi hade ju på fjärran höjder o vi lekte en massa lekar o hade vattengympa. Jag hade det askul, å det lät som att resten av gänget hade det med :)

Nu är det ju liksom pluggtid för mig egentligen, men ja har faktiskt ingen ork alls. Har lagt mig 4-5 nu söndag, måndag för att bli klar med vissa saker, men ska se till att lägga mig tidigare idag. Hade matematikprov idag också. Skulle haft två stycken men gjorde bara ett, kändes bäst så, så får jag göra nästa på tisdag hade jag tänkt om det funkar...

Ska se om jag orkar ta tag i nån ful uppgift som bara ligger.. får se...tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0