same same same

Herregud jag gör ingenting om dagarna, va är det med mig!? det är sommarlov och jag sitter inne.. seriöst jag orkar inte ta tag i någonting, jag håller på med rummet mitt så mkt som det bara går nu för att få det klart, sen har jag ingen större lust att gå ut heller, va är det med mig!? Nä men jag kommer nog igång snart ska ni se, jag måste bara väcka lite liv ur mig så finns jag på gatorna sen också.

Idag.. ja vad händer? jag ska nog bara tat lugnt nu mot kvällen som jag gjort hela dagen (haha), kolla på filmer, kolla på VD och OC o sådär, dricka lite cola, käka lite gott o bara ta det lugnt :). oh va sugen jag blev på cola nurå, mitt liv kretsar till stor del, bara till cola.. bara så ni vet, sjukt beroende.. aja det är gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0