Numb

Skulle ju på Eclipse idag med Emelie men vi var ju så sena o boka så vi får ta det i veckan istället.. Herregud att den äntligen har premiär nu, som man längtat..
Idag va jag, mor o bror in till gävle för att röntga knäet mitt.. Gick superbra men sjukhus suger totalt på när man ska behöva o sitta o vänta i timmar o sen slutar det med att man får ett svar "ja nu har ditt svar skickas till sandviken, så det blir att boka in en tid där o så får du svaret då" FUCK YOU..

Just ja imon ska jag o david åka in till valbo eftersom det inte blev av i tisdags..så ska se om det finns nå kul att shoppa. Ikväll blir jag bara hemma också, alltså seriöst va lat man får vara då. Måsta komma igång med det här lovet snart tror jag, fifan.. jaja nu ska jag käka o lyssna på musik.puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0