I can't find my way home..

Tamme fan går det inte att sova eller, har sovit i typ 3 tim för många timmar sen, sen vaknade jag upp å sen dess har jag varit vaken. Haha jäla lov, alltid vänder man totalt på sömnen.. Men men det kanske reder ut sig längre fram!
Sitter och kollar på OC till o från, annars är det spotify som rullar på.. Imorgon ska jag pappa o bror åka till Jäderfors till min farbrors hus, han dog ju för ett par månader sedan så vi ska dit å se vad vi kan tänka oss ta hem från huset hans.. Släkt har varit där nu hur mkt som helst, haha det tar liksom aldrig slut, han var en riktig prylnisse han :')

Men annars, jo det rullar på! men haha typiskt, har sett att det ska vara skapligt fint nu hela veckan förutom lördag då jag fyller år, nä men hejsan då ska det spöregna. Sicken dag det kommer att bli! ;) men iaf nu ska jag fortsätta lyssna på musik o hämta ett glas cola. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0