Flickan ovanpå

Hej! La mig väldigt tidigt igår, men vaknade för en timme sedan typ.. blir alltid så när jag lägger mig tidigt, men håller på att bli sjuk tror jag. Har haft ständig halsont, å huvudvärk. Som jenna sa så har vi säkert smittat varandra haha.. å det här jäla knäet blir aldrig bra heller, har fått tabletter för det nu som jag ska käka, sen nästa vecka ska vi in till gävle å röntga o så, sen måste jag hoppa på kryckor så mkt som möjligt..suck.. det här lovet började väl inte direkt som jag trodde. men det ska nog ordna sig..

Det är bara 10 dagar kvar tills jag fyller 18 också, har faktiskt ingen aning om vad jag vill göra än. Men det får vi se, ska försöka komma på ngt bra så jag få vara glad hela dagen lång haha :)

Jag vetinte vad jag ska göra nu hah, jag är sjukt pigg konstigt nog? o klockan är snart 4 på morgonen, men jag är inte direkt pigg i kroppen för ngt heller, fan vad varmt det är förestn?! jag får lyssna på musik, å vänta på att mor min stiger upp om 2 timmar ungefär..xo


                         "jag borde nog sova, men jag är inte mig lik"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0