Damn, it's summer

Hej! Har suttit ute i solen nu från 12, känner att jag måste gå in å få ngt i mig. Glass med äpplen o socker får det bli, hur jävla gott är inte det då?
Snart är det midsommarafton också, kommer spendera min midsommarafton i Högbo under dagen sedan på kvällen blir det grillning vid sjön :) hur mysigt?

Ikväll får jag se vad som händer, skulle vilja ut å glida lite longboard men min longboard är i Gävle hos Emelie, så det blev inte så lyckat haha.. Helvete va varmt det är, så himla skönt alltså, jag vill aldrig mer ha vinter, aldrig! fast det säger man ju varenda gång sommar har kommit, å vad finns det o göra? men men man får njuta som fan under sommaren bara, that's life..

Nu måste jag käka ngt som sagt, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0