daybyday



Hello.. vaknade vid halv 12 så har inte hunnit med sådär värst mkt än. Fast idag blir det bara plugg för mig del. Har nå politikskit eller vafan det är till imorn som jag inte har börjat kolla på ens, så det känns liite sent men bättre än inte alls aha? Får skriva så gott som det går.

Sitter här i Boänge och äcklar mig med nån choklad och dricker cocacoca, känns så bra att börja dagen så faktiskt. Vi ska väl snart bära av oss hemåt i alla fall.
Har ju fått igång min stenålders gamla webbcam också därför det flyger in lite småbilder på mig då och då..Blit det lite roligare iaf, även fast man ser ut som en håla men wtf.
öm.. ja roligare blir det inte..Tjing!


Kommentarer
Postat av: J.b

hahahaha wtf sofie, garvar ihjäl mig åt det här inlägget!

2010-02-02 @ 23:23:08
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0