Take me away





Usch med det här pluggandet..tror jag angagerar mig för lite alltså.. Imorn är det i alla fall Läxförhör på samhäll, så jag ska sätta igång med det nu tänkte jag, sen måste jag plugga vidare..Ikväll är det Paradise! Fan det är ju bara imorn kvar sen så, är det slut.trist..
Ser fram emot helgen nu också, sen är det 3 veckors APU och därefter kommer lovet! Så blir borta 1 månad från skolan igen, känns riktigt skönt!

Hörni, det är ju inte långt kvar till sommarlovet heller!, Den här sommarn ska bli min sommar. Usch vad jag ser fram emot den! Strand-sol-bad-vänner-party-fyller 18-semester-umgås.. herregud!
Aja, det var väl det. Får sitta å drömma lite nu medan jag pluggar demokrati. tjing


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Skönt att höra! Med mig är det prima ballerina ;)

Vad händer ikväll då?

2010-02-01 @ 19:24:17
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Vilken snygg hårfärg du hade på första bilden! =)

2010-02-03 @ 18:21:37
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0