sick

Usch jag är sjuk.. har vart det sen söndags, eller haft hosta hela förra veckan men i söndags då jädrar blev det feber o hela köret.. Men febern är borta, men fortfarande svårt att andas pga hostan som inte vill gå över o ont överallt, sen har jag en trökig förkylning också.. men men hoppas det blir bättre snart. Sover hela tin om dagarna o kvällarna, har inte ork att göra mkt mer, datorn sitter ja vid som nu om jag får lust. Dränker Ipren och nå Läkerol halstabletter, se om det hjälper..Nog om sjukligheter..

Annars då? Livet leker inte just nu faktiskt..skulle vilja åka långt långt bort och inte komma hem nå mer. Högst på listan nu, i alla fall få vara borta ett par månader, mmmh det skulle vara bra, väldigt bra!

Måste slå på ngn film nu, kan inte sova heller..har sovit för mkt tror jag..men ah får väl se då. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0