DAMN.

Herregud inte går det att bli trött heller.. Fan vad jobbigt det ska vara ibland, himla negativ är man också denna kväll. Kan det bli lov någon gång också då?, Sommarlov var det jag syftade på... Gash!

Har inte hänt nå alls ikväll faktiskt, måste vara Sveriges mest icke rastlösaste kvinna nu. Vetinte ens hur man skriver ordet, men men. Imorn kommer det lite mer folk hit för att fira mammas birthday, så ännu mer fika blir det, fyfan vad gott. Kan erkänna att jag är en höjdare på bakning nu också, gör världens godaste kladdmuffins, fråga min mamma bara. Hon vet.. Haha.

Usch nu måste jag beställa sömntabletter känner jag, äre apoteket man riktar sig åt då? någon som vet?.. skojja urk, Sophie Bergqvist, lägg dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0