Blah Blah..

Åh fyfan vad mätt ja är, blev firre till middag.. Idag har Sophie äntligen vart ut o rört sig lite också efter den här veckan som gått. Inte sådär mkt men hängde m mami o så till rusta osv.. Haha gud vilken insats! Men förkylningen sitter i än, men verkar gå åt bättrings vägen i alla fall.

Ikväll ska jag slinga håret kanske? städa rummet? Nja.. jag vetinte, blir väl som alltid slapp som sjutton halv liggandes i sängen och kolla på massa program o sen vrida blicken lite åt höger där laptopen står o kolla på filmer. Sicken söndag..Men det är skönt, så ska det vara!

Mina vänner, nu tänkte jag dra igång musiken lite åsså ska jag vara så snäll o hjälpa lillbror med att installera lite spel på andra datorn. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0