Jay Smith



Jay vann Idol 2010 igår och hela världen borde jubla för det! Fyfan vad grym mannen är, ryser! Jag vet en som kommer lyssna sönder på hans musik! 

Men iaf, jag hade det riktigt trevligt m Sandra här hemma hos mig igår medan vi kollade på Idol. Pizza och coca cola på det blev det också, riktig fullträff! Snackade även gamla minnen o garvade som aldrig förr!

Idag kmr jag nog bah va hemma, vill egentligen ut men nja det får bli en hemmakväll med serier o filmer faktiskt, det funkar det med! Har nyss tagga en önskelista till julen också, jag som aldrig brukar önska mig ngt, men nu finns det faktiskt saker som jag kan behöva! 

Well, nu kilar ja! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0