avenyn

Ja hallå där!

Idag vakna ja runt 12 o har sen legat klistrad framför andra avenyn hela dan.. Har taggat ner alla säsonger, så grymt jäla bra så lär se om allt igen haha.. Å ja, bara på första säsongen är det typ 100 avsnitt så, ja har många många avsnitt framför mig kvar, underbart! Har jag ngt att göra på eftermiddagarna, elr på min ledighet..

Men ja, imorgon äre skola iaf, typ börjar halv 9 elr vafan de va...8? näe lär kolla upp de där..slutar väl runt 15, 16 kanske.. inte sån stor koll om man säger så.. Annars ska jag väl duscha om en stund å sedan lägga mig o kolla på Avenyn igen Mohaha..

Men nu äre spotify o bloggar som gäller.. puss

Kommentarer
Postat av: Empa

Nää nu är ja jävligt trött på att se "AVENYN" när jag går in här.. Do something about it! ;)

2010-12-20 @ 23:14:36
Postat av: sophie

Hahahha.. de e ju bra xD.. men ska föröska uppdatera mer också (Y)

2010-12-28 @ 00:13:20
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0