sunday

Helgen har vart lugn, Empa va här i fredags o det blev Tv slash filmer, god mat o massa snack.. Igår tog jag det lugnt hemma bara, kollade på lite filmer o sådär. Är ju inte riktigt frisk än, vetinte vad som händer faktiskt, förkylningen har suttit i 2 veckor nu, helt sinnes.. o igår vaknade jag upp med världens värk över höften o har fortfarande ont idag, o idag när ja vaknade hade jag världens halsont som inte gått över än.. Orka säger jag bara!

Men men, skola imon men eftersom vi har världens bästa schema ser jag inga bekymmer alls framför mig tack o lov. Bara lite stress inför APUn som börjar nu på onsdag, o har inte hittat en plats än haha.. allt i sista sekund, alltid..

Idag händer inte mkt utan det blir mest film, slapp o sådär.. Aja vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Tusen tack!

2010-08-29 @ 14:38:25
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0