Omg

Jadu skolan gick väl bra.. haha ska ju på Business trip senare så de enda vi skulle göra va att planera vart man ska åka o så eftersom de ska in typ den 30 september.. Jag o Empa planerar USA, L.A såklart så vi får se vad det blir för projekt som man måste göra på sin resa också.. Ja men det var den dagen i skolan. Efter drog jag o Empa ut till staden för lite kycklingsallad, svindyr var den också... men men, efter det drog jag hem, försökte fixa APU plats men det gick inge bra eftersom dom inte tog emot oss, de va bara högstadieglina som platsade där tydligen, å sen skulle jag hämta ut busskortet också men då hade dom som har hant om de gått för dagen så jag får glida förbi där imon istället.

Ikväll händer ingenting, fan imon går vi ca 1 timme igen i skolan också.. hah sjukt å vårt schema som vi fick idag är ngt man kan jubla över alltså.. å herregud vad LEDIG man kan säga.. typ ledig varje dag, det är underbart, tackar TBS.. Men ja.. justja ikväll. får väl bli fångarna på fortet o filmer typ, inte mkt mer händer.. Nu ska jag leta praktikplats, tjing..

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg!

2010-08-29 @ 11:24:52
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0