morning

Hallå där! Gick o la mig skapligt tidigt igår typ runt 22-23 nångång men åsså har ja ngn slags tendens till att vakna runt 3-4 på monarna och är aspigg o blir sittandes uppe tills jag egentligen ska upp, det är inte så värst kul. Idag vaknade jag runt 3, och nu är klockan 5, så ja.. här har ja suttit i 2 timmar utan att göra nånting typ, ja sitter o väntar tills ja ska börja göra mig klar, men det är inte på långe vägar eftersom jag börjar 10... suck....

Idag ska jag in till skolan i typ nån timme sen slutar vi, o har inga planer för dagen annars så vi får se vad som hitts på. Nu lär jag slå igång nån film elr liknande så tiden går fortare, damn alltså DAMN!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0