De va då längesen..

Jaha hej fanns det här bloggen å... Näe men har funderat på att byta ställe å bloggnamn, får se hur det blir med det. Alltså jag vill ju blogga men måste ju hitta själva orken o viljan till det igen som förr då man bloggade varje dag, varje minut.. Idag började iaf skolan, det kändes faktiskt helt okej. Vi har världens slappaste vecka nu så det kommer bli super! APU typ fixat och annars rullar det bara på, imorgon är man ledig så det känns grymt..

Efter skolan drog jag o Emelie till JAVA o satte oss där för fika. Haha jag vetinte hur länge vi satt där men ett par timmar o bara prata o prata, riktigt skönt ändå. Ikväll tänkte jag se fångarna på fortet o shiet. Alltså va ju som en beroendefågel av det programmet förut när jag var mindre, fan familjen satt ju bänkad varenda program, så det känns lite kul att det startat igen. senare blir det väl filmer då kan jag tänka mig o slapp, fruktansvärt trött är jag också men ska försöka hålla mig vaken, eller så tar jag en powernap nu så jag kan vara uppe länge sen, vill ju inte slösa min lediga kväll ;)..

Aja oj va långt det blev nudå. framsteg? näe.... men iaf, ha det bäst!


fulaste bilderna ja nånsin sett, men wtf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0