Usesomebody

Kass man får vara o inte uppdatera ngt då.. Men sånt är livet. Usch min förkylning sitter i fortfarande o jag känner absolut ingen smak o ingen lukt alls. Det känns ju sådär ASTRÅKIGT, hur ska man kunna äta dårå typ!?, köpte ju hem energy å kakor idag jag, men dumskalle du känner ju fortfarande inte ngt. Gaah! så tänker spara allt o käka sen då.
Ska snart slänga mig i sängen också, huvet dunkar o jag är trött. Imorn blir det helg iaf, yihaa! ska in till skolan å ha lite matematik med per också, gött! Men sen så.. sen så.. ledig!
Har nå fobi för den här bloggen asåå.. tråkig o ful o inte alls intressant. Men det är väl så det ska vara tydligen. Live with it! förtusan, Haha nu säger vi hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0