Show me

Men hallå!

Skolan var grymt seg idag faktiskt, eller det berodde väl mest på att vi hade en 3 timmars håltimme mitt i smeten. Jag o E gick o käka på American o sen gick vi runt i olika affärer. Fick med mig en jeansjacka från HM som jag visat tidigare för 399:- och sen köpte jag en Megan Baseball Jacket från Gina, 249:- . Ville egentligen ha den riktiga som BikBok har, Redwill nånting? men vafan slutsålt ju verkar det som.. Jaja den duger gott å väl! Efter stan va det bara att gå tillbaka till skolan o ha matematik..

Imorn har vi prov igen, småföretagande, ska råplugga ikväll (NOT)..men jo egentligen måste jag det för jag är inte 100 på allt eller..men ska sätta igång med det senare, nu vill jag lägga mig o sova nån timme, men det slutar alltid med att ja aldrig kommer upp, o det får inte hända idag, men får väl se vad jag gör.. Hade! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0