Never alone, Always alone



Åsså jag med mina låtar, typ det enda som åker upp på den här bloggen, denna gång är det Takida som åker upp, men wtf det spelar väl ingen roll? Usch hade NP idag i engelska, gick väl skapligt...tror jag? ingen aning faktiskt, visar sig sen, synd bara att jag har typ sämsta hjärnan när det kmr till ordspråk i engelska, om det är ngt jag vill vara bra på så är det tamme sjutton engelska..

Sitter och väntar på käket nu, david o lillbror är nere å hämtar pizza o sånt, lite kul att jag käkade pizza idag med emelie också på lunchen, men herregud det går i ju! Gott som attan. Ikväll ska jag kolla på Vampire Diaries somvanligt, sen är det matte på högsta nivå! prov imorn!
Näe men oj nu kommer dom, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0