Lördag

Ja.. då var påsken här igen då! och då brukar man ju få en massa godis o skit från familjen o visst även denna gång blev jag inte utan tack o lov. Det är ju en tradition försjutton! Påskägg, shower, bodylotion o lite pengar fick jag av min käre mor. tackar tackar <3
Jag är nu för tillfället nere i boänge, drog hit igår med mami o adam och tänkte spendera min lördag här med. Lite familjehelg, funkar det å. Mami o kent ska dra ut senare, så de ger mig dissen, men ja har stadigt sällskap med hunden här haha. Ja, herregud hunden o jag en lördag. Men men så får det bli..känner mig så jävla seg också så är inte speciellt taggad på ngt heller.

Jaaaaaaa näe jag vetinte ja, vad finns det att säga? Ha en trevlig påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0