Calling Out

Hola, vaknade runt halv 2 idag.. Fan vad man kommer vända om tiderna nu på lovet, att man alltid ska lyckas med det..Men men det brukar jämna ut sig sen när man börjar igen.

Annars? jag har typ spelat GH sen jag vaknat o lyssnat på hög musik, nu har jag slagit mig ner här i sängen med datorn innan vi ska bära oss av hem igen. Seg söndag inte sant? jag har ingen aning om vad som händer idag eller sen, eller ja ikväll. Söndagar är inte favoritdagen precis, men det brukar gå en del på tv så jag får nöja mig med det.
Shiet va varmt de vart senaste dagarna då, hejudamig vad bra, fast har hört att det ska bli sämre till nästa vecka, blir man förvånad.. nej. Förra året va det ju snö in till maj, så skulle inte förvåna mig om de sitter i igen. Fast det sägs ju att det blir en kanon sommar om det vart kallt o vinter länge liskom, å fan det har det. Hur jävla kallt som helst har det ju vart, sen har den pågått länge, så jag förväntar mig en schteeksommar, oh vad jag ser fram i mot det!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0