California

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, jävla blogg arsel.. hatar när den ska dryga och inte publicera inläggen så all text försvinner. Damn!
Men ja, vädret vände snabb tillbaka nu också, attans! Liksom det är ju sjukt att det ska hålla på att ändra från typ 14 plus grader till 2 plus grader o en massa snö, jag orkar inte det,,

Nu är jag i alla fall hemma igen på stan här, sitter och väntar på att The O.C ska ladda klart. Håller på att tanka ner alla säsonger, va ju år och dagar sedan jag såg de och det är ju klart den bästa serien så why not? har jag ngt att unna mig med när det dyker upp dagar som denna..

Det känns som det är söndag hela tin också, men det är ju måndag..men whatever. Ikväll kommer jag sitta bänkad framför datten, har ju ngt gott som väntar. Men såg att The Notebook går nu kl halv 18 på tvn, som jag förmodligen kommer se. Va ju hundra år sen jag såg den, så kan lika gärna se den med. Underbar film så jag vet inte vad, fälla ngn tår o sådär..

Men ja får se om jag skriver mera sen, annars ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Julia

Din bikini var ju skit snygg som du gjorde på nelly...

2010-04-06 @ 07:46:09
URL: http://gulliig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0