MAKE UP STORE VISNING 090902

Jahapp, gud vad duktig jag känner att jag är att uppdatera då, vilka besökare jag måste ha asså! Aja gårdagen i sthlm med Emelie va kanon, förutom att fötterna blev uppsvällda och typ blå av kängor med hög klack.. jaja vi va runt i stan först och käkade massa och kollade runt i alla möjliga affärer.. Innan vi skulle in på Make Up Stores modevisning fick vi syn på Djäveln från Ballar av Stål, de höll på att spela in en massa nytt till en ny säsong som kommer. Haha lite kul va det att få se han så röd som alltid å så dryg somvanligt..

Halv 6 började visningen och det var från make up stores senaste kollektion "Czarinna" och det var ungefär 40 ursnygga modeller som entrade catwalken och var klädda i plagg och accessoarer från Zanzlöza Zmycken och hårstyling av Björn Axén. De var riktigt kul att se, stämningen va på topp och tjejerna måste ha känt sig mäktiga där uppe! Riktigt bra!

Efter visningen fick vi en goodiebag med en massa smink och ett album med olika modeller och sminktips typ. Vi såg även en hel del kändisar som man inte gör varje dag! Det var sjukt, alla som man bah "åh hon/han måste jag bara se" kan säga att vi såg nog alla svenska kändisar igår!

20:00 gick tåget hem och gissa om vi var trött? behöver ja svara?..... Dagen var GRYM!


















Kommentarer
Postat av: Malin

Godmorgon!

Allt bra med dig idag? ^^.

2009-09-04 @ 11:09:12
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Vad skönt att höra!

Jotack med mig är det prima, händer idag då? :)

2009-09-04 @ 12:44:33
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0