Happy

Hello Dudes..
Skolan var helt okej, mattetestet/prov gick väl rätt bra, vad jag nu får den känslan ifrån, brukar annars låta typ "IG-varning på mig, helvetes jävla skitprov, hatar matte" osv. nej men fan jag är inte så himla duktig på matte faktiskt haha, så man lär få bli lite glad när man känner ngt positivt inom det..

Idrotten gick ännu bättre. Roligaste idrotten hittills, iaf för dom som var "inne" i det om man säger. Jag Emelie och Amanda var det iaf, så det gick klockrent och Daniel var nöjd haha.

Annars då?, jo det rullar på och ikväll blir det coca cola, kladdkaka IDOL och Andra Avenyn. OM kvällen blir lyckad? Jajemensan! Tjing.

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Jasså, vilken bio blir det då? :D

2009-09-29 @ 18:22:23
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Åh den är riktigt bra! ♥

2009-09-29 @ 21:47:36
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0