Sophie

Men hallå där, slänger väl in ett inlägg här då. Som ni ser ändrar jag på min header. Ska ta tag i den och göra ngt enkelt men snyggt istället och kanske börja angagera mig i bloggen lite mer.
Annars då?, jo livet rullar på och vet ni? Nu ska jag byta namn också, eller nja jag har bestämt mig för att stavas Sophie istället för Sofie. Anledning till det är väl enkel, att det för det första ser mycket snyggare ut och plus att om planerna går utför flyttar man nog utomlands senare och då har man en engelsk stavning på namnet. De ni! Jag tror det kommer bli super! Mami har ringt Skatteverket och vi ska få hem papper och skit på det nu i veckan.
Det kostade som tur var ingenting men att om jag skulle ändra mig senare att typ byta tillbaka (vilket jag absolut inte kommer) kommer det att kosta en 1000lapp.

Haha vilken nyhet va? Nej men kul med lite omvandlingar.. Hm, vad mer.. Ikväll kommer jag bara tat lugnt. Ska kika på Modeveckan i New York som går på tvn och sedan ska jag kolla på det nya programmet Silent Library. FYFAN VAD KUL!

Nu lär jag kila.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: ikväll blir det slappt. åh tack:)

2009-11-02 @ 18:14:10
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Madicken

Haha söt header ;D

Jag gillart!

2009-11-02 @ 18:15:55
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0