SFBIO

Åååååååååååh vad mätt jag är efter alla bakelser och tårta vi haft nu i eftermiddag. Gaah kill me! Adam blev i alla fall hur glad som helst över presenterna och vi hade det hur bra som helst.

Ikväll blir det Oskyldigt dömd som visst börjar NU och efter det..... TRUE BLOOD för sjuttsingen! Varje onsdag går man fan överlycklig över att true blood går på kvällarna, helt sickt..
Well det var väl det jag skulle ta upp. Just ja, Jag och Emelie har även bokat in biopremiärer nu också.
13 november - 2012
20 november - New Moon


Det kommer bli susen, fyfan vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Äntligen Fredag! Hoppas allt är bra? :)

2009-11-06 @ 12:34:01
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0