hm..

Ja, jag vet. Kass som man är skriver man aldrig tamme sjutton. Men vad finns det att skriva om egentligen.. Är ingen speciell person precis som kan skriva om allt möjligt och gör tusen saker om dagen.. nejnej en vanlig lat tonårstjej om jag får säga det, så bättre att inte tröka ut er..

Men men, Paradise Hotel har börjat och kollade nyss på båda avsnitten på webben. Ikväll är det ju igen såklart och har även Avenyn inbokat. Öm... skolan börjar snart och jag ser inte fram emot det. Men en månad i skolan sen är det jullov, så ska nog klara mig. Det är förfan sommarlov snart ändåså..

Well well, nu ska jag slappa lite, kanske ska slinga håret om jag orkar. Köpte ju lite mörkblond färg igår med Emelie så det händer nått med håret mitt. Klippte även av topparna för nån dag sen, så nu börjar man om från ruta ett. Fyfan det är ju kort! Växer ju tammefan aldrig! Menmen öm måste kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0