VILKA DAGAR..

Ojoj känns som bloggen har hakat efter rejält mkt nu under ett par dagar men har inte haft tid faktiskt. Igår var jag och Emmi till Call Up för en jobbutbildning, eftersom vi ska börja arbeta extra där och även sommarjobba, känns sjukt bra! På kvällen kollade vi på Robinson och jag vet vad du gjorde förra lördagen. Riktigt skön dag och slapp. Idag vaknade vi runt 11 och gick upp och kolla på Eurotrip och käkade tacos. Runt halv 16 åkte vi in en snabbis till valbo för att köpa skor till oss båda. Jag köpte ett par svartvita tygskor och Emmi ett par hel svarta. Jag har även inhandlat ett par nya svarta klackskor från Dinsko i veckan.

Japp, sitter här och har kollat klart på Never Been Kissed för ett tag sedan och ska snart gå och lägga mig tänkte jag, skolan börjar imorgon men kan även känna lite lättnad eftersom det bara är cirkus en månad kvar tills då vi står där med fina klänningar och kostymer och säger "ha ett bra sommarlov" till varandra :) Jävlar i mig vilken perfekt sommar 09 jag ska ha! Tack för mig ;)

Lite bilder sen dagarna..

            
            
             
             
             
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0