TISDAG

Ojoj, nu har jag vart riktigt dryg att skriva om varje dag sen den 15 maj, men kände kli i händerna att jag bara lära det haha.. Men nu hänger ni med mig i mina dagar iaf, känns skönt!
Idag gick skolan skapligt fort tyckte jag, hade redovisning på på förmiddagen i svenska och ja fan det gick ju bra det där med vårt företag och allt. Efter lunch stack jag Emmi Jenna Evve och Amanda till idrotten och spelade kubb, slapp ha det senare så vi slutade riktigt tidigt på slutet där.

När jag kom hem så blev det rusning ut till solen för att sitta den tiden den var kvar innan den försvann, isvatten och bra tidningar räddar dagen. Efter det gick jag väl in och kollade på lite Vänner. Har faktiskt inte hänt mkt mera. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och skriver blogg, nähä!? Grubblar också en hel del över om man behöver komma till skolan imorgon eftersom vi inte skulle göra ngt spec på Informationen, och Emmi har skickat mail till Maria men inget svar än så länge, det suger, för nog allt är det fler som inte vill gå till skolan för en massa skitjobb då man kan arbeta hemma om det behövs.

jaja, nu ska jag dra igång tvn, och grejja lite smått. Imorgon hör ni mer av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0